Для реєстрації Вам необхідно виконати наступні кроки:
  1. Поле «РП»: вибрати із наведеного списку Відділення обслуговування клієнтів (ВОК), в якому ви обслуговуєтесь
  2. Поле «О/рахунок»: зазначити Ваш особовий рахунок, який починається з 40 та має 9 цифр (О/рахунок)
  3. Поле «Номер рахунку за е/е»: зазначити номер рахунку за е/е з платіжної квитанції, яка виставлена за будь-який попередній період
  4. Поле «E-mail»: зазначити Вашу електронну адресу
  5. Поле «Пароль»: Згенерувати пароль або вказати свій
  6. Поле «Телефон»: Вказати Ваш номер телефону.

Нижче вказати код перевірки, та натиснути «Реєстрація».

Далі на Вашу електронну поштову скриньку буде надіслано повідомлення для активації Вас як Нового споживача з проханням перейти за посиланням. Після переходу за посиланням Вашу реєстрацію буде активовано, після чого Ви зможете користуватись сервісом «Особистий кабінет побутового споживача» на сайті https://www.ok.koec.com.ua.

Для входу в «ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ» Вам необхідно в полі «E-mail» ввести свою електронну адресу та зазначити пароль.